星期四, 2月 17, 2011

肥波懶豬樣 Vs 肥妹精靈樣

肥波好懶呀,食菜唔開心,仲要係屋門口食,出少少都唔肯
同埋我發現~佢原來鐘意食菜心莖..

食飽抹抹嘴

而肥妹呢我叫佢,佢一支箭跑落黎(真係好快!.!)
係度望黎望去
我一心諗住餵佢食菜,所以比塊菜心葉佢,點知佢一啖都冇咬過
仲爬左上我隻手左望右望,好似搵緊D咩咁
之後我拎左平時開糊糊GE匙梗出黎
佢即刻望住隻匙
HAHA~我知啦今次~佢原來想食HARRISON,所以連菜心都唔要
於是我放返佢入籠,開糊糊
一打開門,佢就好似非洲D飢民咁,2隻手仔扶住隻匙係咁LUM
我見佢,佢食得好開心呀,仲食哂成隻匙梗GE糊糊
連梗背都唔放過
真傻豬黎~

↓一開門就飛奔過黎,以為有糊糊食











↓匙背都要LUM埋



↓LUM到乾乾淨淨

肥妹真係真係愈大愈可愛
成日擺出個可愛樣等我抱佢出黎玩
睇佢個樣真係暈哂大浪,明明自己好忙都放低手上工作去抱佢呢



沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters