星期三, 2月 09, 2011

睇老虎後記

因為肥波隻右眼唔係咁好,今日下晝帶左肥波去睇老虎醫生
出門口搭MTR,肥波一直唔停咁行黎行去
轉火車之後,肥波就乖乖咁訓左覺
第一次去睇老虎,好彩都幾易去,所以都準時到達診所
BOOK左4點半..等到5點老虎先睇肥波
當中助護問左肥波咩事同埋生活情況
再幫肥波磅重,原來肥波重35g,比起前排又輕左
等等等等...肥波都等到訓左覺
終於等到老虎啦
老虎拎起肥波摸哂全身
之後再用儀器睇眼仔
奇怪係肥波平時比人捉會咬人,但佢今次好乖冇咬老虎,仲唔郁
HAHA~好似小朋友睇醫生咁

結論係
右眼仔: common and small problem,右眼角生左粒野
其實可以做手術整走粒野,但因為肥波年紀大,唔會幫佢做
宜家唔需要開眼藥水比佢滴
如果之後有紅腫開唔到眼,流黃綠分泌物先再帶佢去睇
同埋佢話如果再有D野痴住眼,就用棉花濕熟水幫佢抹抹就得
仲建議我唔駛用BATH SAND幫佢沖涼,只需勤換廚紙就OK

仲讚我叻,識用廚紙做墊材

身體方面
佢笑住話肥波收埋好多野食係個口同埋胃入面
牙,耳,鼻都VERY GOOD
肝比較細..身體冇硬塊,冇CANCER
另外,佢建議我比多D營養肥波
因為肥波瘦,所以開左HARRISON比我,叫我每日餵2-3cc
想佢more strong,but not fat
又話老左係比較瘦
仲問我知唔知倉鼠可以活到幾多歲
我答2歲,之後佢話係呀,仲話肥波老,可能活多ONE TO TWO WEEKS,可能FEW MONTHS
仲講話佢好鐘意HAMSTER,自己亦好ENJOY 鼠鼠走左之後有新鼠來臨
叫我don't be sad if she dead and enjoy the days with her
我再問肚仔毛毛少 GE問題,佢話肥波老,所以會少毛
仲講笑: Have you seen an old woman have the beautiful long hair?

之後助護教我開HARRISON
肥波佢好叻女,識自己LUM,不過整到成手都係,污JO鼠
但助護都捉起左佢,教我用針筒餵

返到屋企之後,放返肥波落籠
佢第一時間係痌WEWE(我估佢應該忍左好耐,因為去個個手提箱D紙冇濕過)
之後再將佢個口入面D野食放係屋企隔離

之後就返屋仔訓左覺LU


今次共用左$320

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters