星期五, 5月 27, 2011

熊太仔的私家閣樓

一直都有諗住幫熊太仔加返個閣樓,今日終於的起心肝整
整左成晚,終於整好^^
熊太仔似乎好鐘意個私家閣樓
不斷行上去,又行返落黎,再行上去,發呆,掃毛毛,之後又落返黎

暫時管管係用緊WILD,遲D有時間會去買PET HOME管代替...







個蓋係我用得最多時間黎整

雖然整到"BEAR"個B同R好鬼肉酸
但我就好滿意啦:)
另外,我仲幫個箱面裝飾左
我仲未美化完,因為我仲未搵到我最愛既史迪仔WALL STICKER...(我行左好多間都冇T____T)
星期五例行磅重日
熊太仔宜家重122g,比上星期重左4g
繼續升~HAHA!!

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters