星期五, 2月 25, 2011

回憶

多謝各位既關心支持
雖然宜家諗起就會喊
但我會加油努力,支持落去

願肥波在天父爸爸懷抱中開開心心做一隻可愛肥白既寶寶
願佢係上面搵到朋友仔
不要再擔心媽媽,REST IN PEACE
媽媽永遠都咁愛你
永遠都會記得肥波肥嘟嘟白雪雪冇背線

唔鐘意比人抱
鐘意食瓜子NUTS
食菜鐘意食幹多過葉
痌WEWE唔鐘意有墊材係底......
好多好多一齊既時刻,我通通會記住

讓我地回顧一下肥波可愛既樣子















P.S.
肥妹好似知鄰居肥波走左,知我唔開心,佢呢2日都好乖,冇嘈住扭我抱佢出黎玩
肥妹呢一刻成為我唯一依靠了...

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters