星期二, 7月 05, 2011

熊太仔:I'm fine

先先多謝大家關心
仔仔傷口同琴日差唔多,紅色的痕...
我用蒸餾水幫佢洗洗傷口
佢就縮縮縮,應該係痛痛
洗完之後見佢咁叻仔,所以獎勵大吉媽送比BB食既OXBOW餅餅
BB食得好滋味呀^^

不過今日我個妹話留意到仔仔今日訓覺時POSE不斷轉黎轉去
可能打側訓覺整到傷口傷掛...
希望快D結焦就好啦

最後,今次事件屬意外
我同大吉媽都好唔想事件發生
下次一齊玩我地都會捉實個仔
另外,都再一次提醒各位一定要一鼠一籠
唔好以為同一胎,細個都一齊訓就唔打交
熊太同大吉今次證明呢個諗法係完全錯既

LASTLY,熊太仔: I'm fine!各位哥哥姐姐唔駛擔心,媽媽會好好照顧我

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters