星期三, 7月 06, 2011

陪我長大

不經不覺,肥妹陪伴我1年多了
再計埋佢係我細佬同學屋企養既日子,我推算肥妹應該有1歲半:P
由佢細細粒,養到宜家總算叫做有d肉
由唔親我,養到宜家只痴我一個
每日既一點一滴,我都記在心中
願肥妹身體健康,繼續陪我長大^^

每天清潔,肥妹都是這個模樣的等等等等.........


清潔好,回到箱裡
第一時間去基地

然後走到貓頭屋,貓頭屋係肥妹經常訓既地方

不過宜家多左個新位置,就係樹頭屋

 ______________________________________________________________________
另外,熊太仔一日一日的長大
體重由當初的53g到宜家142g
身仔一日比一日大
熊太仔每日訓醒就要伸懶腰,好可愛的POSE
一隻手仔遞起,好似同人SAY HI咁

肥仔熊~嘻嘻

熊太的傷已經好返好多
個傷口結左少少焦,而條痕都仲係度,不過冇紅啦

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters