星期一, 7月 04, 2011

當熊太遇上大吉時

今日帶熊太仔去探兄弟大吉
兩兄弟實在太似樣,身型方面就當然係熊太大隻仔d
係短短一個下午
就發現兩兄弟雖然樣貌相似,但性格各有不同
熊太就鐘意訓同細膽,而大吉就鐘意玩同熱情

去探人梗係要有手信啦
所以就整左個餅啦
可惜今次咖啡仔冇黎啦

剛焗好


切餅後

準備出發
但仔仔仲係管管訓覺豬=.="

熊太仔:我其實係一條扎肉


於是我叫醒佢,引佢出返黎

放佢入膠箱


你睇下佢收埋幾多野食係個口


到左大吉屋企
大吉媽餵左D NUTS比大吉同熊太
之後就諗住比兩兄弟見見面
大吉好熱情用手仔好大力咁禁住熊太PATPAT黎聞
聞聞下2個扭埋一團
於是我同大吉媽即刻分開2個仔
大吉就向我個邊跑,宜我個仔就...向左大吉媽個邊跑,仲跳左落地>""<
即刻抱返2個仔入箱冷靜下
之後抱起睇下有冇傷
熊太佢就呢係間屋唔敢出黎
叫左好耐佢都唔肯出,於是我只好倒佢出黎
睇一睇發現PATPAT位濕左一撻
於是整開D毛毛睇
見到仔仔有個傷口仔..流血><
於是大吉媽拎左棉花棒細心咁幫仔仔抹抹,
仔仔係咁縮,一定好痛啦(好心痛呀)
不過今次都係我地一時大意,唔會有下次~____~

為左安慰仔仔,比左粒西瓜熊太仔食
仔仔食得好開心,食到LUM哂利,又摺埋耳仔



之後大吉媽仲請左菜菜苗比仔仔食,仔仔幾下就食哂成條菜菜啦

當熊太仔訓覺時,大吉就勁玩
見到之前比媽媽沒收左管管就勁咬...搞到大吉媽好頭痕...
真係百厭吉






當大吉玩到累時,熊太仔就醒左又爬梳化又落地行
兩兄弟:P



走之前大吉媽仲幫兩兄弟仲影左合照
合照更能發現兩兄弟係一餅樣

熊太玩累左又食飽左
就想訓覺覺豬



返到屋企就梗係第一時間去熊太基地

之後就返屋仔訓覺豬

今日仲幫熊太磅重,今個星期重142g

等仔仔訓醒個陣,我再整開D毛毛睇睇
原來大吉都幾重手下...心痛死我啦
箭咀係個傷口,圈住係條1CM左右長既痕
下次聚會都係要捉實2個BB,唔可以比佢地自由先得=3=

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters