星期二, 5月 31, 2011

陽光bb熊太仔

熊太仔一身陽光氣息
再加上可愛BABY FACE,超型令仔頭,仲有長長裙仔
深受家中各位成員,大人,大大人(嫲嫲)愛戴
就連唔鐘意人(我)養(老鼠)既爸爸
亦比熊太仔冧掂左
(事源:我幫仔仔洗箱個陣,放佢入龜箱等等,洗好出黎,見到我爸爸隔住個龜箱同熊太仔玩,熊太仔追住爸爸既手指,哈哈~爸爸見到我望緊佢同仔仔玩,佢就扮哂野縮返隻手扮冇事:p)





仔仔手仔好正~又粗,又好摸~HAHA





食蘋果



因為發現熊太仔想嘗試以最近箱底個90度管借力爬上D管管到
於是我拆左個90度管,直接一開始係直管
拆左之後佢就借唔到力,踩唔到上去

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters