星期五, 5月 20, 2011

最愛肥妹仔

近排肥妹仔訓既時間長左,活動時間短左
可能同年紀開始大啦
但胃口一樣冇變
宜家比OXBOW,PS同燕麥片,佢好乖揀OXBOW同燕麥片食,淨低D PS
重量方面同之前一樣,都KEEP住35g
非常之健康
有得出黎玩就好開心
不過玩冇耐佢就要我抱佢返去訓覺豬
所以我都好珍惜同佢玩既時間
有時佢仲趴係我手上定定地咁等我摸摸
肥妹仔毛毛好順好滑,好好摸^^

























LAST呢張好搞笑呢,我睇返都笑左出黎
影個陣佢訓緊,我叫佢名,佢就醒左望我
咀仔開開地,好似對我笑緊咁^O^

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters