星期六, 5月 14, 2011

熊太仔之搶麥枝與梳化自由行記

今日又係定期磅重既日子熊太仔宜家重112g,比上星期重左14g^^嘻嘻

今日好似平時一樣,放佢出黎梳化自由行
呀妹拎左D蘋果乾餵佢食,食食下佢就唔食,
於是我拎左條麥枝同佢玩
點知仔仔一手搶左黎食
連食左一半既蘋果乾都唔要

我都知為食既熊太仔點會執輸,食到咁上下
就繼續佢既梳化自由行
仲坐定定整理毛毛

熊太仔:我件燕尾西裝型唔型先,唔係個個都有我熊太仔著得咁好睇架




















行行下熊太仔去邊呢@@"


之後佢爬左入我個袋,莫非仔仔想同我一齊去街街??

玩完返屋企就飲水同痌WEWE
之後就返屋仔訓覺豬嚕

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters