星期三, 6月 15, 2011

心愛寶貝

前幾日去左北京旅行5日
所以肥妹仔同熊太仔都交由妹妹負責照顧
出發前,2隻寶貝之中,我最擔心既係肥妹仔
因為佢好痴身,仲只係痴我一個
前日終於返到黎HK
一返到屋企我就即刻洗手抱同摸2位寶貝
肥妹仔同熊太仔一聽到我把聲,就好開心咁企高高望我等我抱抱..
同時妹妹都匯報2個幾日既情況
佢話:2隻野呢5日都食少左糧,特別係肥妹仔
肥妹仔一日淨係食得2粒O糧同1粒M糧>""<
聽完心痛死我啦(嗚嗚...好內疚)
一睇落去,熊太仔大隻左少少,D毛毛仲長左,橙左
反而肥妹仔瘦左dd..
於是幫2位寶貝磅重睇睇有冇輕到
熊太仔就重135g,比我去旅行前重左7g
而肥妹仔就瘦左..得返33g>"""<
好心痛呀
媽媽對你唔住>""<嗚嗚










沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters