星期日, 6月 19, 2011

19/6/2011

今日係父親節
先祝父親們身體健康笑口常開:)

肥妹仔呢排食糧多左
一日5粒OXBOW佢都會食哂,真係抵錫
所以明顯見到佢肥左少少
杏仁梗加係佢至愛
半粒可以一次過食哂
小麥胚芽糊糊都係佢至愛
不過...唔好睇張相隻匙咁多就以為佢會食哂...其實佢都係lum少少





至於熊太仔呢
就依舊咁懶
日日食飽就訓,訓醒再食,食完又訓過
佢宜家又訓返係閣仔,仲帶埋D糧尚去
可能方便佢想食既時候就有得食掛:P
我留意到佢真係好似我所諗咁,佢眼係合埋,不過個口就係度食食食,仲係爬低身WO
哈哈,真係好懶好懶既豬仔




熊太:哼哼,媽媽唔擺紙係閣仔,咁我自己搬紙上黎囉


另外,我好好好朋友屋企裝修時發現冷氣機底下有3舊手板大既雲石,
咁岩佢知我要,所以送左比我,真係多謝哂佢呀
拎到返屋企,我就用磨刀石將邊邊磨到唔介刀
之後就洗乾淨比熊太仔同肥妹仔用
不過放左幾日
佢地2個都唔識用-___-就咁路過塊雲石
希望佢地快D識用啦

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters