星期一, 4月 18, 2011

熊太回家的第二天

熊太今日係第二日返屋企
仲係有D緊張
但比起帶佢返屋企個陣好左好多

熊太仔仔周箱走
又肯食野飲水
仲識自己去廁所尿尿
真係好叻仔呀佢
不過我伸手入去執起污糟既紙
佢就會走返屋仔呢埋
所以都係慢慢黎,等佢慢慢習慣啦

琴晚最好好笑既係
我用電腦做緊野(熊太個箱係我隔離)
佢偷偷地望我
於是我另轉頭望佢
佢就一支箭飛奔返去屋仔
當我繼續做我既野
佢又會出黎望我
怕羞仔~好可愛呀

今朝偷睇熊太,佢打側身仔訓,訓得好冧
我執紙佢都冇醒到


另送上熊太仔仔第一次玩轉轉既片段
佢好叻仔,上去冇耐就摸熟左個轉轉點玩啦
仲玩到唔捨得停TIM(由裝轉轉既7點玩到宜家都未停)
哈哈

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters