星期一, 4月 25, 2011

熊太仔仔走佬

今朝無啦啦俾人拍醒,話熊太走左出黎去左廚房,係洗衣機後面唔肯出黎,捉唔到佢
嚇到我啦啦冧去廚房捉返佢,
隻傻熊豬聽到我叫佢個名就頭嶽嶽,又唔行埋黎
於是我出動燕麥片,佢就俾我引左出黎,然後一手捉住佢
睇哂手腳冇問題就放返佢返去
一返去熊太就飲水同食野
之後就返屋仔訓覺



























唉,估唔到呀仔岩岩先1個月零3日都咁快偷走,真係曳曳
我暫時諗到有2個原因去解釋熊太仔會爬到出黎
第1係蓋箱既畫毛布
事源我麻麻起身,見到熊太好嘈,於是去睇,見到佢玩緊轉轉
於是冇理到佢
到我比人拍醒話熊太走左個陣,我發現熊太個箱塊布有半角跌左入個箱
所以熊太爬布上黎
第2係爬水樽上黎

因為咁,我岩岩整左個網落去個蓋
咁就可以防止熊太再次走佬

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters