星期四, 12月 16, 2010

虛驚一場

今朝俾肥波嚇死我
出門口前如常睇睇2隻寶貝
叫極肥波佢都冇反應(平時佢會伸個頭出黎個鼻郁下郁下)
嚇到我即刻拎起佢間屋抱起佢黎睇
隻肥豬仔係度震震震,又唔開眼仔,叫佢都係咁
之後反轉佢肚仔向天都冇咩反應 (平時一反轉佢佢會好大反應,唔比人反轉佢,佢會咬人GA)
個刻真係嚇死我
我即刻檢查個籠底GE暖包,明明仲暖暖地,琴晚我又比左好多紙好多畫毛條佢,又用畫毛布包籠,又墊高個籠唔駛掂地下,肥波仲係屋仔訓,入面仲有好多紙好多畫毛布圍住佢,冇理由會咁GA
個刻我真係唔知點做,我好驚,仲喊左出黎,我用包籠GE布包住佢,突左個頭仔出黎,抱實佢,係度叫佢起身A~唔好嚇媽咪啦
抱左佢一陣,可惜時間夠鐘出門口,我唯有放返低佢,換左佢籠底GE暖包,個心諗一定要冇事,岩岩係隻豬仔暖所以好好訓姐
我成日都係出面,都好擔心隻肥豬仔有事,仲打電話返黎屋企叫屋企人幫我睇睇佢
放學即刻拿拿聲返屋企睇隻肥豬仔,佢轉左位訓,去左畫毛床仔訓,叫佢,佢即刻好似平時咁伸個個頭出黎個鼻郁下郁下...即刻放心D...
真係有驚無險,嚇死我啦

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters