星期五, 8月 13, 2010

Such a bad news.....

睇到某blog友ge blog提及鼠鼠生病的消息,真係有d難過
係個一刻,我都走去睇睇肥妹同肥波2隻大帝
然後有更珍惜佢地GE想法...
雖然我好錫佢地2個,買唔同GE零食玩具比佢地
但我覺得我唔係一個好好GE主人....

同時
我要宣佈一件唔係咁開心GE事
就係
肥波老了...好似有D失禁GE現象...
所以籠子日日都好臭臭好污糟
因此我每日都要為佢洗白白洗籠子...
我唔係因為增加工作量(要每日幫佢清潔)而唔開心
我唔開心係我好怕佢會離開我...
或者我真係好傻...
人會大個,會老
鼠鼠亦都會大個,會老
但係我真係好怕佢離開我
因為我真係好愛肥波

沒有留言:

發佈留言

My lovely hamsters